Aku Bukan Malaikat 2 : Obligasi

Judul : Aku Bukan Malaikat 2 : Obligasi

Format : Kulit Nipis

Penerbit : Aqada International Sdn Bhd

Penulis : Shukery Azizan

UNTUK SIAPA BUKU INI????????

  1. Untuk mereka yang rasa bahawa hidup ini hanya makan, minum, belajar, kerja, kahwin, dapat anak, pencen, goyang kaki lepas tu tunggu mati.
  2. Untuk mereka yang merasakan bahawa nak jiwa selalu kacau, rasa tak bahagia, solat tak khusyuk, tak pernah buat pengorbanan, baca al - quran pun tergagap dan tak tahu sejarah diri.
  3. Untuk mereka yang merasakan dakwah tu hanya untuk ustaz ustazah, ulamak mufti, padahal dakwah tu untuk semua umat Islam akhir zaman
  4. Untuk mereka yang selalu kena tipu lelaki dan nak tahu sangat sebahagian rahsia lelaki, serta macam mana nak hadapinya.
  5. Untuk mereka yang anggap bahawa belajar agama ni cukup di sekolah atau universiti, lepas tu takyah nuat dakwah. Wah lemak kau.
  6. Untuk mereka yang takut nak baca buku sebab orang kata nanti berguru dengan syaitan, atau mereka selalu kena label penunggang agama atau penjual agama, sini saya selesaikan salah faham
  7. Untuk mereka yang buat dakwah sambil lewa, lepastu rasa macam dah win sangat je. Tetapi akhirnya futur dan juga yang selalu kena tipu daya iblis, di sini saya kongsi beberapa tips untuk kau.
  8. Untuk mereka yang semangat nak buat dakwah di sekolah dan kampus, serta terasa nak ikut usrah cuma tak tahu apa dia dan macam mana, mari saya kongsikan beberapa tips dan trik.
  9. Dan sudah pasti untuk diri saya sendiri yang sembang kencang, tetapi banyak yang tak jalan.
  10. Saya berharap agar pembaca dapat menerima karya ini dengan baik, dapat amalkan dan sampaikan kepada keluarga dan sahabat handai. Agar karya ini dapat dimanfaatkan dengan baik untuk ummat ini.

Write a review

Your Name:

Your Review:

Note: HTML is not translated!

Rating: Bad Good

Enter the code in the box below:

Customer Reviews

 

 

 

"Satu satunya bookstore di Malaysia yang menjual buku buku ber genre haraki dan yang diusahakan oleh anak muda Malaysia dengan azam yang tinggi untuk melihat warga malaysia menjadi warga negara yang membaca dan menyintai agama." (Muharrik Daie)​

"Hebat! Mencorak masyarakat dgn ilmu.. Subhanallah. Buku2nya mantop." (Nurfatin Azilimy)

"one of the medium to find islamic books and stuffs." (Cikgu KayKay AlKhair)

"Buku buku tarbiah daripada imanshoppe semua best best. Suka sangat bermuamalat dengan mereka." (Nurnabila Abdul Rahaman)

"Imanshoppe sentiasa update buku-bukunya, especially yang best-best from Indonesia! Keep it up! Moga Allah berkahi." (Jannatun Nisa Jahasnum)

"Pernah membeli buku di sini. Smooth je processnye. Semoga terus maju!"  (Abdul Falakh Zafrieyl)

 


  Payment Methods :                                                     Powered By : 

                    

 

 

Latest Tweets